Kiknek ajánljuk?

Rendszer célja a munkatársak által elvégzett feladatok adminisztrálása, elemzése. A munkavégzés kategorizált feladat elemekre bontása, projekt szintű nyomon követése. Részletes statisztikai összesítések feladat elemekre, munkavállalókra, részlegekre, szervezeti egységekre, időtartamokra. Projekt szintű munkavégzések, munkaköri feladatok elkülönítése.

Első sorban olyan szervezetek intézmények részére ajánljuk,
– ahol a munkavégzéshez nem társíthatók pontos mérőszámok (például nem kapcsolhatók mennyiségi mutatók – gyártott termék, ügyfél kapcsolat, vagy megkötött ügyletek száma).
– ahol nehezen követhető, hogy mely feladat elemre, mely projektre mennyi munkaidőt fordítottak, hány emberórányi munkavégzés történt.


Hogyan működik?

A felhasználók átlagosan 30 perces időtartamra bontott napi munkalapokat töltenek ki.
A rendszeren keresztül az egyes munkalapokhoz a vezetők megjegyzéseket, kérdéseket fűzhetnek, a munkalapokat jóváhagyhatják, lezárhatják.

A munkalapok rögzítése előre definiált feladatelemekre, projektekre bontva történik, de van lehetőség egyedi feladat elem megjelölésére is. A munkalapok kitöltése során lehetséges a szabadságok nyilvántartása, tervezésre, valamint a táppénzes napok megjelölése.

A munkalapok ellenőrzése, statisztikák készítése a szervezeti felépítésnek megfelelően, a megfelelő vezetők számára hozzáférhetők.

A statisztikai összesítések segítenek az egyes feladatelemekre, projektekre fordított munkaidő elemzésében, a hatékonyság növelésében.


Árak

A rendszer működéséhez az Infotec Kft. biztosítja a szerver tárhelyet, az interneten keresztüli napi 24 órás hozzáférést, munka időben az üzemeltetéssel összefüggő support szolgáltatást.

A rendszer bevezetésével összefüggő feladatok, amelyeket a Megrendelő munkatársainak az Infotec kft. támogatásával el kell végezni.
– szervezeti felépítés definiálása
– felhasználók regisztrálása
– feladatelemek, projektek definiálása

Az induló adatok kialakításához, a rendszer indításához az Infotec Kft. megfelelő segédanyagot biztosít.

A rendszer indításával összefüggésben tanácsadás, on-line konzultáció díja egyszeri 50.000,-Ft +ÁFA.

A rendszer használati díja:
– havi alapdíj 10.000,-Ft+ÁFA/hó
– felhasználónkénti díj 200,-Ft+ÁFA/felhasználó/hó


Kérje ajánlatunkat az info[kukac]infotec.hu e-mail címen.


Referencia intézmény

Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár Szeged
közel 100 alkalmazott napi munkavégzésének adminisztrációja

http://sk-szeged.hu